همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

گفت بکارت چیز مهمیه واس عروسی...!

گفتم: یعنی اگه نباشه دختر خرابه؟
گفت: نمیگم خرابه ولی نادرسته

گفتم: خود تو مگه دنبال کسایی نیستی که تو زمان دوستی Open باشن تا باهاشون سکس کنی؟
گفت: چرا ولی زن من باید بکارت داشته باشه
گفتم: نمیفهمم این چه معادله ای شده دنبال Open ها هستی بعد میخوای زنت بکارت داشته باشه؟ تو خودت دنبال سکسی
ولی زنت نباید سکس کرده باشه؟؟ اگه اینجوریه تو هم نباید سکس کنی! مخم نمیکشه چی میگی...!
گفت: هرکسی یه نظری داره... من باید زنم سنگین باشه حتی اگه واسش ممکن باشه باید چادر سرش کنه !!!
گفتم: یعنی نجابت یک زن رو فقط توی پرده میبینی و سنگینی یه زن تو چادر خلاصه شده؟ اگه پردشو دوخته باشه از کجا
میخوای بفهمی؟
گفت: بستگی به وجدانش داره گفتم: دم از وجدان میزنی و دنبال سکس با بی پرده ها هستی و زن با پرده میخوای... نمیدونم
شاید من معنی وجدان رو نمیدونم...!!!



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت19:57---18 بهمن 1391
اقا رضا کیرم تو شرافت مردی که اینطوری باشه

رضا
ساعت16:39---18 بهمن 1391
زن عشق می کارد و کینه درو می کند ...

دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر.

می تواند تنها یک همسر داشته باشد

و تو مختار به داشتن چهار همسر هستی!

برای ازدواجش (در هر سنی) اجازه ولی لازم است

و تو هر زمانی بخواهی به لطف قانونگذار میتوانی ازدواج کنی ...

در محبسی به نام بکارت زندانی است و تو ...

او کتک می خورد و تو محاکمه نمی شوی!

او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می کنی ...

او درد می کشد و تو نگرانی که کودک دختر نباشد ...

او بی خوابی می کشد و تو خواب حوریان بهشتی را می بینی ...

او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر ...؟

و هر روز او متولد میشود؛ عاشق می شود؛ مادر می شود؛ پیر می شود و میمیرد ...

و قرن هاست که او؛ عشق می کارد و کینه درو می کند

چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت،

زمان جوانی بر باد رفته اش را می بیند و در قدم های لرزان مردش؛

گام های شتابزده جوانی برای رفتن و درد های منقطع قلب مرد؛

سینه ای را به یاد می آورد که تهی از دل بوده و پیری مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده می کند ...

و اینها همه کینه است که کاشته می شود در قلب مالامال از درد ...!

و این رنج است...



غزل
ساعت0:53---18 بهمن 1391
اخرشی گلم میدونی اخر سادگی اخر پاکی عاشق حرفاتم میدونی میفهمی درد و

رضا
ساعت22:21---17 بهمن 1391
شرافت مرد همانند بکارت دختره که اگه یه بار لکه دار بشه دیگه قابل جبران نیست.......!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 17 / 11 / 1391برچسب:, 21:56 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§