همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

 با همه‌چی کنار میام ولی با «خود خاص‌پنداری» نه
اصن به آدمی که خودشو خاص فرض میکنه باید رید ...



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت22:52---16 اسفند 1391
روزی بین دوستام بحث این بود که چیکار میشه کرد که پیش دختر عزیز تر بود یا مثلا براش اهمیت پیدا کرد!!یکی میگفت باید بگی پولداری!یکب میگفت باید بگی خوشتیپی!یکی میگفت باید پیش دختر خودتو بزرگ نشون بدی!!یکی میگفت بهش باید دروغ بزرگ بگی!یکی میگفت باید براش پاتیاسان!!یکی میگفت باید از خودت پیشش زیاد تعریف کنی!!یکی میگفت...!!من همه این راه ها رو رفتم اما هنوز مرضیه جان زبون تو رو نفهمیدم!!من بسیار آدم افتاده ی هستم اما میگن باید خودتو خاص نشون بدی...!!مرضیه جان نظرت چیه؟! 
پاسخ:نظرم اینه دیگه این جارو به عن نکش پلیییییییز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 16 / 12 / 1391برچسب:, 21:56 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§