همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

اینقدر بعضیا لاشی بازی دراوردن که وقتی به یکی میگی دوست دارم عمرا باور کنه...

درست شيم بابا

اوضا خفن داغونه خفن. . .



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت22:01---21 بهمن 1391
avazi chete ba man?fek kardi kheyli vasam mohemi,in akharin dafei ke vasat nazar mizaram,dige bishtar arzeshesho nadari,

رضا
ساعت0:10---21 بهمن 1391
مرضیه دنیا بد دنیایی شده!!هیشکی به هیشکی اعتماد نداره!!نبایدم داشته باشه!!یه مثال بزنم:دوستم العان با سه تا دختر دوسته به همشون میگه دوست دارم!!به همشونم رسیدگی میکنه!!!!عججب!!حالا یه مثال دیگه:با یه دوسته دیگه که هر روز از مدرسه بر میگردیم تو راه میبینم که دوستم به چند تا دختر هر روز وهمیشه سلام و چشمک میزنه!!بعد فهمیدم با همشون دوسته!!البته دخترا هم همین جورین!!دخترا فکر میکنن هر چقدر دوست زیاد داشته باشن اونوقت مثلا آدمای بتر و خاطرخا زیاد دارن!!!العان وقتی به کسی میگی دوست دارم فکر میکنه تمرین دوست دارم رو انجام میدی!!!!بعضی یا تو فامیل دوست پیدا میکنن!!که خوشبختانه تو فامیل ما دختر هم سن و سال نداریم!!!مرضیه تو فامیل شما فکر کنم پسر هم سن و سال تو زیاده!!!العان دختر نگه داشتنم سخت شده!!هی باید پول شارژ بدی،مراقب باشی تا خانواده نفهمه،و... هزار تا درخواست و ناز و ادا!!!!اگه یکم طرز فکر خانواده های ما بالا بود این مشکلا پیش نمیومد!!یه جایی میخوندم که 80درصد دخترای دبیرستان ایران دوست پسر دارن!!!خب چه میشه کرد به فکر آینده شون هستند!!تو این دنیا انسان بودن سخته اما باید بود!!مرضیه اینا رو گفتم تا فکر نکنی ما هم(دوست دارم)رو از روی تمرین میگیم!!ما شاید نتونستیم هر روز هر ساعت اس بزنیم یا شارژ بگیریم،نه اینطوری نیست،یا کادو یا هدیه بگیریم!!هر روز تو پارک همدیگر رو ببینیم!!اصلا خودت میدونی نه خانواده من اینطوریه نه مال تو!!یعنی نمیزارن!!من فقط اینو میتونم بگم که:همیشه دوست دارم رو از ته دلم بگم اونم فقط برای تو!!به قول طرف:ساده گویی و کم گویی بهتر از چرب زبانی و خیانت هست!!مرضیه دوست دارم به همین راحتی....................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 20 / 11 / 1391برچسب:, 21:4 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§