همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

دیروز یه مزدا جلو دختره پارک کرد سوار نشد پراید که اومد دختره هول شد سوار شد!ملتفطی؟!کور شم اگه دروغ بگم



نظرات شما عزیزان:

jafar
ساعت23:27---24 بهمن 1391
الان خوشحالی فکر کردی برا این پستت نظر گذاشتم؟!
نه
کصافط
چرا دیگه سر نمیزنی نظر بدی؟!
منم دیگه نمیاما
میدونم به تخم نداشتت هم نیست
اما جدی دیگه نمیام


رضا
ساعت0:27---22 بهمن 1391
مرضیه یه خواهش دارم!!مرضیه گوشیتو روشن کن!!من دیگه دارم اذیت میشم!!!خواهش میکنم.خواهش میکنم.خواهش میکنم.خواهش میکنم.روووووووووشن کن........

رضا
ساعت0:01---22 بهمن 1391
مرضیه ما چند تا همسایه داریم که یکیش ماکسیما داره یکیشم مرسدس بنز!!ما هم که یه پراید داریم!!قبلا که اینارو میدیدم عقده میشدم!!حالا که قیمت پرایدمون یواش یواش داره میرسه به پرادو،به خودم میبالم!!!!میترسم امروز و فردا با لامبورگینی کورس بزاریم!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 21 / 11 / 1391برچسب:, 22:27 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§