همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

من جای دخترا بودم واسم خاستگار ميومد بعد من مي گفتم : شما اومديد منو بگيرين؟
اونا هم مي گفتن :بله !
بعد من مي دويدم و داد مي زدم : اگه مي تونيد منو بگيريد...اگه مي تونيد منو بگيريد...
بازي مي کرديم کلي هم دور هم خوش مي گذشت .



نظرات شما عزیزان:

jafar
ساعت11:08---22 بهمن 1391
با اون شنافتی که من از توی دیوونه دارم بعید نیشت این کارو بکنی

اشك
ساعت22:45---6 بهمن 1391
ههههههههههه
وبلاگت باحاله مث مال خودم
پرو هستم نه
اگه جنبش رو نداري نيايي وبم ها


رضا
ساعت20:38---4 بهمن 1391
مرضیه یکم از این مطلبت خوشم نیومد!!!!شیت نبود؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:, 18:57 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§