همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

 این که شاعر میگه :

" حبیبم اگه خوابه طبیبمو رو میخوام "

یه چیز تو این مایس که " اگه خودت پریودی بگو دوستت بیاد بده...



نظرات شما عزیزان:

یه کسی که وقتی نوشتت رو خوند گریه اش گرفت
ساعت0:50---17 فروردين 1392
معنیش اینه .....حتما نگاه کن ...واقعا دارم گریه میکنم که چرا اینقدر تو باید بد حرف بزنی ... اینقدر بیرحمانه ....کی باهات چیکار کرده ؟که شدی سنگ ؟......



http://www.aparat.com/v/IwMcY





جان من به خاطر تمام احساسی که پاش گذتشتم فقط یه بار ببین نیاز نیس باورش کنی ....
پاسخ:عالی بود


رضا
ساعت7:03---16 اسفند 1391
مرضیه جان چرا اینقدر محدودم کردی؟!؟!چرا آخه؟!مگه من چیکار کردم؟!چرا نمیزاری باهات راحت باشم؟!العان یه کاری کردی میترسم بیام پیشت!!یادته یه بارم تحدیدم کردی؟!گفتی به بابات میگی.....!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 15 / 12 / 1391برچسب:, 18:15 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§