همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

یکی از اسکولا اینو س داده بهم و دیگر هیچ...

یکی از فانتزیام اینه که به مرضیه3 صب  زنگ بزنم هانی بیا دم در کارت دارم ...
بعدش اونم با یه تاپ و شلوارک و یه مانتوی ژولیده و چشای نیمه باز بیاد پایین و بشینه تو ماشینم ...
بگم عشقم تو بخواب فقط میخوام نگات کنم ...
بعد گازشو بگیرم برم شمال
7 صب لب ساحل باشم ...
بعد تو یه ساحل آروم وایسم و
خودم بشینم چارزانو رو کاپوت و نگاش کنم ...
اونم با نسیم ساحل بیدار شه و از خوشحالی جیییییییییغ بکشه و در اثر ایست قلبی جونشو بده به شما ...
و من اونجا با گیتارم این آهنگو بخونم :
دریاااااا ! اولین عشق مرا بردیییییی ... :-|

خعلی آشغال کفاثط!



نظرات شما عزیزان:

jafar
ساعت10:50---22 بهمن 1391
اه اه اه
حالم بهم خورد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 13 / 11 / 1391برچسب:, 10:55 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§