همه میگن لطافت بارون اما من میگم شاشیدن آسمون رو زمین

میدونی چیه؟دنبال یکیم که مثه من اسهال مغزی باشه پریود مغزی باشه خر باشه مثه خودم باشه بیاد باهام همکاری کنه وبلاگو به گند بکشیم با حرفامون!خخخخخخخ هر کی خاس البته همه ی پستارو بخون ببین من چه گوهیم اگه تو هم همون ریختی بودی کامنت بذار تا بشی نویسنده توالت فرنگی من همین جا بعله!منتظرم



نظرات شما عزیزان:

jafar
ساعت10:44---22 بهمن 1391
چه جالب!
فقط پسرا میخوان همکاری کنن!!

همه هم میگن مثل خودتن


shervin
ساعت15:30---17 بهمن 1391
رو منم حساب کن. یه پسر خل و داغون.

مرمر
ساعت18:26---15 بهمن 1391
رو من اگه مایل بودی حساب کن..

alireza
ساعت23:04---14 بهمن 1391
mesl khodetam shayadam dagontar ama donbal neveshtan nistam,donbal ye kharam mesl khodam vase refagat
hasti ya na?


رضا
ساعت23:03---14 بهمن 1391
مرضيه الله ساخلاسن اوزين ياز خواهشا.................راستي چرا به نظرام پاسخ نميدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 14 / 11 / 1391برچسب:, 22:41 |- پریود مغزی -|

ϰ-†нêmê§